ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق موندنیه من.....

حالا که اشک چشم من بدرقه ی نگاهته

                        فقط برام اون خوبیات مونده ویادگارته

تنها امید بی کسیم.خورشید آسمون من

                      حتی اگه بی من باشی تا همیشه دوستت دارم

سعادتت آرزومه خوشبختی تم تنها دعام

                      فقط یه خواهشی دارم تو سختی ها بمون باهام

آخه کلافه ام میکنه هجوم بی امون غم

                    سایه ی سرد بیکسی. نبودنت کنار من

بذار تو جشن عروسیت شاپرکا شادی کنن

                       کبوتر بجای من کل بزنن ورقاصی کنن

ببخش که دستام خالیه هیچی بجز دل ندارم

                       دل وبا یه دنیا خاطره واست هدیه میارم

حالا دیگه نوبت توست .ببین.همه منتظرن

                    برو به مهمونات برس میرم که طعنه ات نزنن

یه روز سرد.توشهر غم.تنها.غریب.بی هم نفس

                    یه عاشق نامه مینویسه تا باد بیارتش واست

                



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:11 | |